باز آمد بوی شهادت


سوگل هستم !

اردوی محرم به دلم خیمه به پا کرد
دل را حرم و بارگه خون خدا کرد
دوست دارم هر چی دارم بدم به راه تو حسین
تا که سینه خیز بیام میون بین الحرمین
::
::
امام حسین(ع):
عقل به کمال نمی رسد مگر با پیروی از حق.
::
::
منزلگه عشاق دل آگاه حسین است
بیراهه نرو ساده ترین راه حسین است
از مردم گمراه جهان راه مجویید
نزدیکترین راه به الله حسین است
::
::
هر دم به گوشم می‏رسد آوای زنگ قافله
این قافله تا کربلا دیگر ندارد فاصله
یک زن میان محملی اندر غم و تاب و تب است
این زن صدایش آشناست ای وای من این زینب است…
::
::
می آیم از رهی که خطرها در او گم است
از هفت منزلی که سفرها در او گم است
از لا به لای آتش و خون جمع کرده ام
اوراق مقتلی که خبرها در او گم است
::
::
با آب طلا نام حسین قاب کنید،
با نام حسین یادی از آب کنید،
خواهید که سر بلند و جاوید شوید،
تا آخر عمر تکیه به ارباب کنید
::
::
ماه خون ماه اشک ماه ماتم شد
بر دل فاطمه داغ عالم شد .
فرا رسیدن ماه محرم را به عزادارن راستینش تسلیت عرض میکنم
::
::
امام حسین(ع):
ادب آن است که وقتی از منزلت خارج شدی،
هرکس را که دیدی او را از خود بهتر بدانی.
::
::
سلام بر حسین(ع) و بر کلامی
که از لبهای خشکیده اش جاری شد
::
::
عالم همه قطره و دریاست حسین ،
خوبان همه بنده و مولاست حسین ،
ترسم که شفاعت کند از قاتل خویش ،
از بس که کَرَم دارد و آقاست حسین
::
::
دریچه ی عشق و عاشقی باز شود
دل ها همه آماده پرواز شود
بانوی محرم الحرام تو حسین
ایام عزا و غصه آغاز شود
السلام علیک یا ابا عبدالله
::
::
بی تو ببین کبوتر بی بال میشوم
از گریه ی زیاد چه بد حال میشوم
تا که پلک مینهم به روی هم حسین
من انگار که از نو وارد گودال میشوم
::
::
امام سجاد(ع):
هر مؤمنی که بگرید بر قتل حسین(ع) به نحوی که اشک بر چهره اش جاری شود،
خداوند او را جاودانه در خانه ای از خانه های بهشت جا می دهد.
::
::

میان دل ز عشقت لاله باغیست
بحمدالله که قلبم مست ساقیست
بساط گریه را آماده سازید
که ۲شب تا محرم وقت باقیست..!
::
::
قیامت بی حسین غوغا ندارد
شفاعت بی حسین معنا ندارد
حسینی باش که در محشر نگویند
چرا پرونده ات امضا ندارد
::
::
پیر همه بود اگرچه او کودک بود
صبرش ز غریبی پدر اندک بود
می کرد به نی اشاره می گفت رباب
ای کاش سر نیزه کمی کوچک بود
::
::
تا گوش دل شنید، صدای ( الست ) دوست
سر شد (بلی)ی تشنه لبانِ میِ الست
ناگاه بانگ ساقی اول بلند شد
پیمانه پر کنید، هلا عاشقان مست
::
::
عالم همه محو گل رخسار حسین است
ذرات جهان درعجب از کار حسین است
دانی که چرا خانه ی حق گشته سیه پوش
یعنی که خدای تو عزادار حسین است


نظرات شما عزیزان:

ساعت17:47---1 آذر 1391

میلاد

بابا حالا ما شدیم غریبه


شناختی بلاخره؟یا نه؟

پاسخ من:

نه خیر من شمارو هنوز کامل نشناختم اگر امروز منو دید بگید که شما چه لباسی پوشیده بودید

واینکه بالاخره درسته نه بلاخره



میلاد
ساعت16:13---1 آذر 1391
سلام عشقتم
پاسخ:بله؟شما؟لطفا خودتونوواضح تر معرفی کنید


taraneh
ساعت2:55---26 آبان 1391
باز اومد بوی الافی خانم ها و آقایون به اسم عزاداری


ساعت18:53---25 آبان 1391

میلاد

سلام عزیزم من هم بهتون تسلیت می گم انشاا...که ما رو می شناسی؟

پاسخ:؟؟؟؟



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 25 آبان 1391برچسب:,ساعت 17:16 توسط Sogol| |


Power By: LoxBlog.Com